O napísanom, vytlačenom, prečítanom a o tých, ktorí za tým boli


Hlúposť, neúcta ku knihám alebo nevedomosť? AKO NIE

27.06.2016 19:02

U mňa sa knižka musí mať ako v bavlne. Po tom, čo za ňu dám peniaze a príde ku mne domov, správam sa voči nej s maximálnou úctou, pretože si ju zasluhuje. Prišla ku mne, aby ma tešila, poučila, vzdelávala. Tak sa o ňu musím patrične postarať. Neexistuje aby bola pohodená na zemi, aby bola len tak niekde švacnutá a padal na ňu prach, aby bola na polici našikmo.

Takéto katastrofy som videla na internete:

 

Do mraveniska by som toho tvora posadila, čo toto dokáže urobiť. Totálne nedbalé hovädo.

 

Povážte, prosím. Než vyberiete tú, na ktorej sú navalené ostatné, namáha sa väzba všetkých tých ostatných kníh, ale aj tej vyberanej. Čo to bolo za chumaja čo toto vymyslel?

 

Kuchyňa či knižnica či čo? Drez, rúra, plynové horáky. Ak sú to čisto kuchárky, tak OK.

 

Kam daj tam daj, alebo víchrica prešla cez police. Šľak ma triafa, keď sa na to pozerám.

 

Chudáci tie knihy.

 

Na strechu ich nechcete dať?

—————

Späť