O napísanom, vytlačenom, prečítanom a o tých, ktorí za tým boli


Informácie pre návštevníkov

12.02.2014 17:10

Tak teda idem Vás informovať, moji milovaní, čo a ako!

Tento priestorček by som rada využila na absolútne účelovú propagáciu kníh, čítania, literatúry, knihovníctva - teda všetkého, čo súvisí s úžasným fenoménom knihy. 

Ak sem občas zájdete, nájdete tu články o tom, čo som čítala a čo ma z toho zaujalo (lebo čítam pomerne veľa a veľa z toho zaujme, veľa nie). 

Ak prečítam nejakú extra dobrú knihu, podelím sa o pozitívne pocity, neprezradím nič dôležité a... dúfam, že privediem dakoho z vás, aby po nej siahol.

Nájdete tu aj moje skromné úvahy na menované záležitosti.

Objavíte tu moje ódy na knihu a literatúru. 

Zoznámite sa s autormi, ktorí ma zaujali.

Sem-tam sa objaví nejaká tá poviedočka.

Môže sa stať, že sa zoznámite aj s autormi, ktorí ma nezaujali. Tým sa ale nechcem príliš venovať.

No a ak mám dačo v osobnom fondíku z toho, čo vás zaujalo, kontaktujte ma. Som jedna milá osoba, ktorá by pre knihy aj "vysmahla."

No ehm, a mám na to školu a je to moja morálna povinnosť.

To by asi stačilo, čo poviete?!

—————

Späť